חברות הופכות להיות 'Data Drivan'.
מגמה זו נובעת מתוך ההבנה שכדי להישאר רלוונטיים בעולם משתנה צריך להשקיע בניתוח 'המפה'.
היתרונות ברורים ומשפיעים בכל תחומי עיסוק החברה.
אנו נמצאים בעידן של התפוצצות מידע ואם בעבר נאמר 'מידע זה כוח', הרי שאמירה עדכנית ונכונה להיום תהיה – 'היכולת להשתמש במידע – הוא הכוח החדש'.
כ80% מזמן העבודה של פרויקט אנליזה מוקדש רק עבור הכנת המידע לצריכה. לכך כמה סיבות:
1. אתגר כוח אדם – היעדר של כלים מתאימים ו/או חוסר נגישות של הצד העסקי למידע, במקביל לגדילה אקספוננציאלית של מידע ושאלות עסקיות חדשות, דבר היוצר עומס על צוותי הIT שלא גדלים בהתאמה.
2. אתגר עסקי – תהליך הכנת המידע לצריכה הוא מאתגר ומורכב ממספר שלבים שונים:
* אפיון המידע (Discovery)
* הצרנה (Structuring)
* ניקוי (Cleansing)
* העשרות (Enriching)
* תיקוף (Validate)
בדיוק מסיבות אלה קמה Trifacta.
ארגונים גדולים בהם גופי הIT הם צוואר בקבוק
מאפשר למשתמשים בעלי ידע עסקי וללא ידע בקוד להנגיש את המידע שלהם לצריכה עבורם ועבור מערכות קצה
חברות בעלות נפח מידע גדול, שחלקו לא נגיש להן כי הוא לא מעובד
ארגונים גדולים בהם גופי הIT הם צוואר בקבוק
מאפשר למשתמשים בעלי ידע עסקי וללא ידע בקוד להנגיש את המידע שלהם לצריכה עבורם ועבור מערכות קצה
חברות בעלות נפח מידע גדול, שחלקו לא נגיש להן כי הוא לא מעובד